IMPREZA INTEGRACYJNA
Hotel, Polska, Szczyrk
przygotowano dla grupy 35 osób
PROGRAM
Dzień I
Przyjazd grupy w godzinach popołudniowych
Koło godz. 13:00 - obiad
Zakwaterowanie w miarę możliwości (doba hotelowa do godz. 14:00 – 11:00)
Przejazd na imprezę integracyjną - „Mozaika Parsifala” (w imprezie m.in.: Paintball, Paralotniarstwo, Zorb, wspinaczka/liny) - lub inna wybrana z dodatkowych opcji – wówczas koszt imprezy może się zwiększyć się lub zmniejszć
Koło godz. 19:00 – uroczysta kolacja z zabawą z DJ-em + karaoke,
Dzień II
Koło godz. 8:30 – 9:30– śniadanie
Od godz. 10:00 – 12:00 – wynajęcia salki + przerwa kawowa
(wykwaterowanie do godz. 11:00 - jeśli jednak hotel nie będzie miał gości w dniu Państwa wyjazdu możliwe późniejsze wykwaterowanie)
Godz. 13:00 – obiad
Wyjazd uczestników.
OPIS HOTELU
Hotel w Szczyrku
Kompleks hotelowy składa się z dwóch budynków i posiada:48 Komfortowych pokoi, w tym 5 pokoi typu Studio, Restaurację, Salę konferencyjną, basen, Saunę suchą i parową, Jacuzzi, Siłownię, Kort tenisowy, Boisko do gier zespołowych, Bilard, Tenis stołowy, Taras widokowy z leżakami, W ogrodzie plac zabaw dla dzieci, Szafki narciarskie dla każdego pokoju,
Dla Gości o bezpłatny, bezprzewodowy (Wireless LAN) dostęp do internetu.
Mozaika Parsifala (outdoorowa gra teambuildingowa)Anna przyjaciółka i partnerka Michaela B., agenta CIA, zostaje porwana na jego oczach. A w jakiś czas później Michael widzi ją w tłumie na dworcu w Rzymie. Rozpoczyna poszukiwania. I staje się celem tajemniczych zabójców. Żeby uratować życie, musi odkryć, co kryje w sobie tajemnicza mozaika, której elementy przypadkowo wysłane zostały do Polski. Tutaj grupa pozornie nie znających sprawy ludzi w zamian za wysoką rekompensatę podejmuje się zadania i postanawia wytropić je i przejąć z rąk osób, które nie znają ich znaczenia. Michael jednak nie może zaufać nikomu. Sam tworzy sieć trudnych zadań, które maja dać mu pewność, że mozaikę ostatecznie uda się złożyć i prawda na temat tajemniczego zachowania jego partnerki ujrzy światło dzienne.
Uczestnicy wyznaczeni do poszukiwań poszczególnych elementów Mozaiki Parsifala będą mieli za zadanie wykonać szereg niekonwencjonalnych zadań, które przyczynia się do odkrycia tajemnicy Michaela i jego partnerki. Grupa poszukiwaczy-wolontariuszy w zespołach ok. 15 osobowych będzie miała za zadanie stawić czoła wielu niebezpiecznym próbom.
Wśród zadań znajdą się:ZADANIE 1 – Z BRONIA W RĘKU
Paintball - pod tą nazwą kryje się doskonała dawka zabawy i adrenaliny. Bezkrwawa walka z wykorzystaniem markerów na kulki wypełnione farbą, w przepięknej leśnej scenerii, oraz według określonego scenariusza. Paintball jest to gra będąca połączeniem walki i przygody, przeznaczona jest dla tych, którzy lubią mocne wrażenia i sportową rywalizację. To zabawa rozwijająca umiejętności grupowego działania i drużynowego zgrania, jak i wzmacniająca kondycję fizyczną!
Uczestnicy otrzymają od nas kompletny sprzęt paintballowy tj.: kombinezony moro, maski ochronne, czapeczki oraz oczywiście markery paintballowe, najlepszej bezsprzecznie na świecie, firmy Tippman. Początek zabawy to szczegółowe informacje na temat reguł i zasad jakie obowiązują w paintballu. Po przeszkoleniu nastąpi podział na drużyny a następnie każdy z grających otrzyma broń wraz z pełnym magazynkiem kul z kolorową farbą. W tym momencie będziemy gotowi do rozpoczęcia manewrów.
Zadaniem każdego z teamów jest zdobycie czterech skrzynek, które zawierają dobra, za które można wykupić pewne informacje dotyczące poszukiwanej przez nas układanki. Sprawa nie będzie prosta bo skrzyneczki są dość dobrze pilnowane przez wybornych snajperów. Mimo to trzeba będzie podjąć próbę odbicia skrzynek.
Całość zabawy przeprowadzana jest przez profesjonalnych instruktorów i sędziów.
Teren manewrów jest ogrodzony i specjalnie oznakowany
ZADANIE 2 – POD SKRZYDŁEM
Paralotniarstwo – będzie szansa wznieść się trochę ponad ziemie i spojrzeć na świat z lotu ptaka. Do dyspozycji Państwa będzie 2 paralotnie oraz fachowa obsługa instruktorska. Każdy z uczestników po krótkim, ale treściwym instruktażu będzie miał okazję spróbować oderwać się od ziemi podpięty do czaszy paralotni.
Niesamowite emocje rozpoczynają się w momencie, kiedy nogi odrywają się od ziemi a ponad nami rozwija się wielkie skrzydło paralotni. Wrażenia niezapomniane i wielka frajda dla latających! Czasem trzeba wkraść się niepostrzeżenie do dobrze strzezonego miejsca. Sztuka latania znacznie ułatwi nam to zadanie. Każdy team, który „przeleci” nad ziemią odpowiednią ilość metrów uzyska kolejne składniki mozaiki.
ZADANIE 3 – TEST ASTRONAUTY I RATOWNICTWO
- Zorb - Urządzenie wykonana z specjalnego rodzaju PCW; przeźroczystego i odpornego na ścieranie, składa się z dwóch kul, zewnętrznej i wewnętrznej, o średnicach: 3,5 i 2 metry, połączonych są ze sobą specjalnym systemem wiązań. Przestrzeń pomiędzy kulami wypełniona jest powietrzem. Do środka wchodzi się przez plastikowy rękaw. Kulę stacza się z pokrytego trawą lub śniegiem stoku, także świetnie nadaje się do zabaw na płaskim terenie – gry zręcznościowe, lub na płytkich akwenach wodnych – w obu przypadkach uczestnicy zabawy „chomikują” wewnątrz urządzenia wprawiając je w ruch.
- Ratownictwo medyczne – ważne, aby wszyscy, niezależnie od wieku, potrafili sobie pomóc w sytuacji kiedy ta pomoc jest naprawdę konieczna. Wszyscy wiemy, że to czy wyjdziemy z wypadku cało zależy w dużej mierze od pomocy osób trzecich jaka może być udzielona natychmiast po wypadku.
Michel
Postaramy się, aby każdy z uczestników naszego kącika porad medycznych wiedział jak postępować w momencie udzielania pierwszej pomocy - bandażowanie, usztywnianie kończyn, poparzenia, fantom
A przypadkowa osoba, którą, miejmy nadzieję, uda się uratować wskaże nam kolejny trop konieczny do skompletowania mozaiki.
ZADANIE 4 – ZADANIA NA WYSOKOŚCI
Park Atrakcji to wszystko to, co kojarzy nam się bogactwem terenu. Zadania przedstawione poniżej to ćwiczenia, które najlepiej oddadzą ducha przygody jaki mieszka wśród jurajskich ostańców skalnych. Wszystkie zadania przygotowane będą do dyspozycji grupy a ich wykonanie przysporzy śmiałkom niebagatelnych wrażeń w duchu lekko podniesionej adrenaliny.
- Sieć strachu – pokonanie rozwieszonej na wysokości 8 metrów pionowej sieci. Każdy z uczestników będzie miał za zadanie wspiąć się po sieci na jej szczyt, i przewinąć się na jej druga stronę. Po wykonaniu zadania przyjemny zjazd na ziemie. Reszta grupy ma za zadanie naciągać sieć tak, aby ułatwić zadanie wspinającym się.
- Przeprawa – przejście przez bardzo chwiejny wiszący most. Każdy z uczestników będzie musiał przeprawić się przez zawieszony na dużej wysokości most. Będzie to konieczne w celu skompletowania tekstu zagadki, która w kilku elementach znajduje się na końcu mostu. Każdy uczestnik będzie miał prawo zabrać ze sobą tylko jeden jej fragment a skompletowanie całej pozwoli na jej wspólne odgadnięcie. Wówczas zadanie zostanie uznane za wykonane.
- Spacer na wysokości – most komandoski – równoległy most wiszący, typowy dla spacerów na wysokości. Zawodnicy przechodzą po 2 równoległych linach statycznych z asekuracją. Lina dolna jest przymocowana z jednej strony, a z drugiej naciąga ją reszta zespołu. Od ich zaangażowania zależy to, czy uda się pokonać most. Tutaj wszystko, dosłownie, w rękach partnerów z grupy
Tylko wzorowe wykonanie poszczególnych zadań przygotowanych przez Michaela uprawni łączników do otrzymania elementów tajemniczej Mozaiki Parsifala. Ale to jeszcze nie koniec. Zadaniem uczestników tej specyficznej misji będzie złożenie wszystkich elementów układanki i odszyfrowanie tajemnicy zaginionej partnerki Michaela. Czy uda się złożyć Mozaikę Parsifala i ujawnić tajemnice Anny? Czy pomoże to Michaelowi uniknąć ogromnego niebezpieczeństwa?
Gra jest zabawą typu team adventure wykorzystującą szeroki wachlarz dziedzin i zdolności ludzkich, ale przede wszystkim budzącą ducha zdrowej rywalizacji, co w konsekwencji prowadzi nieuchronnie do pełnej i szczęśliwej integracji naturalnie przez zabawę. Wszystkie zadania zabezpieczane są przez doświadczonych instruktorów, ratowników GOPR oraz animatorów zabaw. Stopień trudności zabaw dostosowany jest do umiejętności każdej osoby i nie wymaga dodatkowych przygotowań.
Gwarantujemy, że zabawa dostarczy Państwu wielu niesamowitych przeżyć i doświadczeń.
Tego trzeba spróbować!
POWODZENIA!W cenę wliczono: wynajem 2 paralotni wraz obsługą instruktorską, paintball dla 35 osób (po 200 kul), wynajem kuli Zorby wraz obsługą instruktorską, przygotowanie stanowisk zadań linowych, obsługa animatorów i instruktorów (ok. 10 osób),koszta pobytu instruktorów na miejscu imprezy, dojazd, przygotowanie, przeprowadzenie i koordynacja całości imprezy.